Najpopularniejszy podręcznik reklamy cyfrowej – już po polsku

W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po Reklamę cyfrową Andrewa McStay`a, który z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian.

 

Autor ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami. Podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym.

Andrew McStay, Reklama cyfrowa. Podręcznik

Świadomy, że śledzenie za pomocą publikacji książkowej zmian w reklamie internetowej jest właściwie pozbawione sensu - proponuje odmienne podejście. Dlatego - zamiast serwować Czytelnikom nieokreślone fragmenty trudnej do zwizualizowania ca­łości, daje kompletny obraz branży reklamy cyfrowej, pozwala zadawać pytania, zaproponować pewne teo­rie, zrozumieć, połączyć różne praktyki, umieścić w szerszym kontekście oraz zestawić ze sobą różne podmioty kształtujące praktykę reklamy cyfrowej.

Książka będzie pomocna w prowadzeniu samodzielnych działań w Internecie. Może także być przewodnikiem po tym, jak pracować i rozumieć się z agencjami marketingowymi. Adresowana jest do praktyków i studentów, stanowiąc bardzo przydatne kompendium wiedzy.


Uniwersytet Łódzki to jedna z największych polskich uczelni. Misją UŁ jest kształcenie wysokiej klasy naukowców i specjalistów w wielu dziedzinach humanistyki, nauk społecznych, przyrodniczych, ścisłych, nawet medycznych. UŁ współpracuje z biznesem, zarówno na poziomie kadrowym, zapewniając wykwalifikowanych pracowników, jak i naukowym, oferując swoje know-how przedsiębiorstwom z różnych gałęzi gospodarki. Uniwersytet Łódzki jest uczelnią otwartą na świat - wciąż rośnie liczba uczących się tutaj studentów z zagranicy, a polscy studenci, dzięki programom wymiany, poznają Europę, Azję, wyjeżdżają za Ocean. Uniwersytet jest częścią Łodzi, działa wspólnie z łodzianami i dla łodzian, angażując się w wiele projektów społeczno-kulturalnych.

Zobacz nasze projekty naukowe na https://www.facebook.com/groups/dobranauka/https://www.facebook.com/groups/dobranauka/

Tekst źródłowy: Wydawnictwo UŁ

Redakcja: Centrum Promocji UŁ